Personal Safety na di freedom from physical harm, and di freedom from bad belle, aggression, harassment, and loss of control over your own bodi. When e reach personal safety for social networks, you need to use common sense take respond so you go dey safe. If you dey live for place where you fit enter kasala if you be LGBTIQ+, dis na some important things wey you fit do to make sure say you no use your personal safety play as you dey use Grindr.
Articles in this section
- Wetin be Holistic Security?
- Wetin be Digital Security?
- Photo wey dem fit use to recognize you
- Di risk wey dey for Metadata
- To dey make foto Blur
- Cover for camera
- Meet for Place Wey Dey Safe
- Personal Information for Your Grindr Profile
- Di Risk Wey dey wen you connect Your Social Media Accounts
- Your Messages Dey Save for Two Fone dem (Your Own and di Oda Person Own)